O campo de fútbol municipal Pepe Barrera, de Ribadeo, acollerá o XXI Campus da Fundación Celta para nenos e nenas de 4 a 16 anos. Será do 27 de xuño ao 1 de xullo.

O campo de fútbol municipal Pepe Barrera, de Ribadeo, acollerá o XXI Campus da Fundación Celta para nenos e nenas de 4 a 16 anos. Será do 27 de xuño ao 1 de xullo.
 
Como consecuencia do acordo asinado entre a SD Ribadeo e a Fundación Celta, esta entidade de Vigo organiza a XXI edición dun campus de fútbol para nenos e nenas de 4 a 16 anos, que se celebrará no campo municipal Pepe Barrera do 27 de xuño ao 1 de xullo.
 
Na presentación do evento, que tivo lugar esta tarde na Casa do Concello ribadense, o responsable de Convenios, Escuelas y Campus da Fundación Celta, Diego García Sarabia, manifestou: “gracias al Concello y a la SD Ribadeo por seguir haciendo actividades y acciones en común y aprovecho la ocasión para agradecerles a los representantes de la SD todo el año que llevan trabajado con nosotros y las facilidades que nos dan para realizar esta labor con ellos. Una de estas acciones es el campus de verano de la Fundación Celta, que realizaremos aquí, en Ribadeo, entre el 27 de junio y el 1 de julio. Será en el campo municipal Pepe Barrera y, si fuera necesario, podríamos utilizar otras instalaciones. Es para niños y niñas con edades comprendidas entre los 4 y los 16 años. El horario es de diez de la mañana a dos de la tarde de lunes a viernes. Desarrollaremos diferentes áreas, como psicomotricidad y coordinación, técnico táctico, multideporte y todo lo relacionado con el fútbol. Además tendremos alguna sorpresa en la jornada final y a lo largo del campus haremos diferentes acciones con los niños que participen. Es la primera vez que vamos a realizar el campus en Ribadeo, pero la verdad es que la experiencia de acciones anteriores como la del clinic, que hicimos anteriormente, fue muy satisfactoria, con lo cual entendemos que puede ser un gran reclamo y también favorecer para que la SD siga realizando actividades con el Real Club Celta y la Fundación”.
 
O presidente da SD Ribadeo, Nicasio Castañal, presentou “por primeira vez, despois do acordo que fixemos co Celta a principios de tempada, un campus de verán. Despois do éxito que tivo o clinic que fixemos en Nadal esperamos que nestas datas, do 27 de xuño ao 1 de xullo, que haxa moitos nenos e que sexa un éxito como foi o clinic”.
 
E o concelleiro de Deportes, David Rivas, comentou que “desde o Concello xa no momento en que se firmou o convenio entre o Celta e a SD Ribadeo manifestáramos a nosa satisfacción porque  prevíamos que podía ser moi beneficioso tanto para a SD como para a propia vila e o concello de Ribadeo. Que unha entidade como o Celta se fixara nunha vila como Ribadeo e nun club como a SD é sinal de que se está traballando ben, de que a SD está facendo un labor importante coa canteira e é mostra tamén da repercusión que está a ter o concello de Ribadeo fóra das nosas fronteiras e de como se vai convertendo nun referente á hora de organizar este tipo de eventos e actividades”.