Este fin de semana, os días 17 e 18 de xuño, terá lugar na vila o XIV Torneo SD Ribadeo Alevín e Mini Prebenxamín no que participarán 37 equipos procedentes de Galicia, Asturias ou Portugal, entre outros lugares. O torneo foi presentado no salón de actos do Concello coa asistencia do concelleiro de Deportes, David Rivas, e do técnico deste departamento Iván López.
O representante da SD Ribadeo Juan Valle anunciou que “este fin de semana, 17 y 18 de junio, tenemos el torneo alevín internacional, como ya ha habido dos fines de semana anteriores, ahora nos toca el alevín y el mini prebenjamín”.
Valle explicou que “en miniprebenjamín nos faltó un equipo y van a hacer un grupo de cinco que jugarán todos contra todos, una especie de liguilla. En alevín tenemos equipos de Portugal, Castilla-La Mancha, Asturias y la provincia de Lugo”.
O representante da SD Ribadeo detallou que “el torneo empezará el sábado a las nueve y media de la mañana terminando sobre las diez y media u once de la noche. Participan una cantidad de cerca de 37 equipos en ocho grupos que tienen cinco y cuatro equipos”.
Desde a SD agardan que “esta cita sea tan existosa como los dos fines de semana que han pasado. El tiempo parece ser que va a ser bueno y queremos que la asistencia sea como ha sido antes, un éxito. Ha habido mucha gente, vienen los padres y gente acompañando a los equipos. Esperamos un fairplay, un torneo bueno, sin problemas, como ya llevamos catorce años con este torneo”.
Juan Valle subliñou que “la Sociedad Deportiva Ribadeo agradece a las entidades del pueblo las ayudas, a los patrocinadores, a la gente que hace posible que este torneo vaya adelante después de catorce años, y esperamos que dure otros catorce o cincuenta más. Muchas gracias a todos los equipos participantes y esperamos que tengan una estancia en Ribadeo como se merece y pensamos prepararles”.
Pola súa banda, o concelleiro de Deportes, David Rivas, destacou unha vez máis o traballo que realiza a SD Ribadeo ao longo de todo o ano, así como a dinamización que para a hostalaría e o comercio están a supoñer estas fins de semana de torneos de fútbol base, xa que desprazan ata este concello a máis de mil persoas en cada cita. Rivas Pena animou á SD Ribadeo a seguir nesta liña de traballo no futuro.